Розроблення програми додатка засобами бібліотеки JavaFX

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Методичні вказівки
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ Національній університет "Львівська політехніка"  Розроблення програми додатка засобами бібліотеки JavaFX МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до розрахункової роботи з курсу "Об’єктно орієнтоване програмування " для студентів базового напряму "Комп'ютерні науки" ЗАТВЕРДЖЕНО на засіданні кафедри САПР Протокол № 5 від 28.05 2015 р. ЛЬВІВ 2016 Розроблення програми-додатка засобами бібліотеки JavaFX. Методичні вказівки до розрахункової роботи з курсу "Об’єктно орієнтоване програмування" для студентів базового напряму "Комп'ютерні науки" /Укл. Дупак Б.П. - Львів: НУ"ЛП", 2016 р. Укладачі: Каркульовський Володимир Іванович, к.т.н., доц., Дупак Богдан Петрович, асист. Відповідальний за випуск: к.т.н., доц. Рецензенти: Стех Ю.В, к.т.н., доц. 1. МЕТА РОБОТИ Навчитись розробляти програму додаток засобами бібліотеки JavaFX. 2. КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 2.1. Технологія JavaFX. Для написання програми додатку потрібно ознайомитись з основними засобами бібліотеки JavaFX. Кapкac JavaFX володіє всіма корисними засобами Swing, включаючи прості компоненти і підтримку архітектури МVС. Більша частина того, що вам вже відомо для побудови графічного програмного інтерфейсу засобами Swing, стане в нагоді і в JavaFX. Проте у JavaFX і Swing є істотні від межування. Перші відмінності з точки зору програмування, полягають в організації самого каркасу і взаємозв'язки взяті з головних його компонентів. Простіше кажучи, JаvаFХ пропонує більш раціональний, простий у використанні і вдосконалений підхід до побудови графічно програмного інтерфейсу, а також значно спрощує відтворення об'єктів завдяки автоматичному перемалюванні. Вирішувати цю задачу вручну більше не потрібно. Але це зовсім не означає, що бібліотека Swing розроблена невдало. Просто мистецтво програмування помітно просунулося вперед, і плоди цього прогресу більш реалізовано в JavaFX. В цілому JavaFX сприяє вибору більш динамічного візуально підходу для побудови графічного інтерфейсу. Компоненти JavaFX містяться в окремих пакетах, імена яких починаються із префікса javafx. На момент написання даних вказівок для розрахункової роботи налічувалося більше 30 пакетів, складових програмного інтерфейсу JavaFX API. До їх числа відносяться наступні пакети: javafx.application, javafx.stage, javafx.scene і javafx.scene.layout. У прикладах які будуть продемонстровані для вказівок на виконання розрахункової роботи використовуються лише деякі пакети, тому вам доведеться ознайомитися з функціональними можливостями інших пакетів jаvаFХ самостійно, а вони досить великі. Основним поняттям в JavaFX, це є підмостки. Розроблені на прикладі реальної театральної сцени, підмостки вміщують в собі сцену. Якщо простими словами підмостки відображають простір, а а сцена – це те що знаходиться в цьому просторі. Ці елементи графічного інтерфейсу реалізовані в класах Stage i Scene. Щоб створити JavaFX application потрібно написати хоча би один об’єкт типу Scene в контейнері Stage. Також в JavaFX описуються основні елементи, які називають вузлами. Наприклад можна описати що наша графічна кнопка буде називатися вузлом. В технології JavaFX використовуються як головні вузли, так і другорядні, якщо вузол без нащадків, то він буде кінцевим, тобто листям. Чому листям? Тому що сукупність всіх вузлів називається графом, яке відображає дерево. Так як дерево повинно починатися з корення, тому буде в нас основний вузол, який завжди прикріплюється до нашого основного шару(layout). Щоб почати писати перші програми засобами бібліотеки JavaFX, потрібно розібратися з вхідним пакетом javafx.application. Всі наші програми, які будуть написані на основі бібліотеки JavaFX повинні успадковуватись від класу Application. В класі Application описані три основні методити, два з яких можуть бути переоприділені це init() та stop() , та третій який повинен бути переопреділений це start(). Давайте детальніше розглянемо ці три методи. Метод init() викликається в той момент часу, кол...
Антиботан аватар за замовчуванням

23.05.2016 19:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини